Hotelvrijmibo – voor iedereen die in een hotel werkt
In 2007 kwam Jacob de Graaff met het idee om een vrijdagmiddagborrel te organiseren voor mensen die in een hotel werken. Samen met zijn collega Emile Hofrenk ging hij op vrijdag middag regelmatig een borrel halen in de binnenstad van Amsterdam. Collega’s en oud-collega’s sloten zich daar regelmatig bij aan. De groep werd steeds groter. Het leek Jacob een goed idee om samen met Emile de borrel naar een hoger plan te tillen met als voorwaarden dat de laagdrempelige en informele sfeer blijft. Uiteraard moeten er fijne hapjes en goed gevulde glazen zijn, maar ook een DJ die zorgt voor de muzikale invulling. Op vrijdag 26 oktober 2007 was in hotel Vondel in Amsterdam de eerste Hotelvrijmibo een feit. Er waren maar liefst 190 mensen aanwezig op de eerste editie. Later voegde ook Melle Pegman zich bij de organisatie van Hotelvrijmibo.
Al meer dan 10 jaar
Sinds 2007 heeft Hotelvrijmibo een flinke groei doorgemaakt. De opkomst is de afgelopen 10 jaar alleen maar gegroeid. De kwartaalborrel heeft inmiddels al tientallen verschillende locaties in Amsterdam gehad. Van de Beurs van Berlage tot Stayokay. Op 17 november 2017 werd het 10-jarig jubileum gevierd, waarbij een nieuwe mijlpaal werd bereikt met ruim 1000 bezoekers. De Hotelvrijmibo editie in november zal nu voortaan de XL editie zijn met aansluitend op Hotel Leaders Network. Inmiddels helpen verschillende ambassadeurs bij het organiseren van de Hotelvrijmibo. Deze ‘vrienden van de Hotelvrijmibo’ werken zelf ook in de hotellerie en helpen mee om elke editie weer een succes te maken.Schrijf je nu in
Aanmelden voor de Hotelvrijmibo is gratis en de hapjes worden aangeboden door organiserende partij. De enige voorwaarde voor het bijwonen van de borrel is dat je werkt in een hotel. Zien wij jou de volgende editie?
Hotelprofessionals maakt samen met MJ People,
Hotel Leaders Network en Hotelvrijmibo deel uit van Hotel in Motion BV.